,

Related Posts with Thumbnails

Monday, May 3, 2010

iNNeR 4 ToNes



 
 

JUALAN PENGHABISAN STOK!!!!
inner 4 tones...hehehe
material kain lycra..
blh juga dipakai untuk 3 kaler mengikut kreativiti kengkawan...
jom rebut....
RM 12
RM 10 jerr!!!!


IN 01
HIJAU/LUMUT/KRIM/SOFT GREEN
1 - Available
1 - Booked by Shila
1 - Sold to Shila

IN 02
BIRU/KELABU/PURPLE/HITAM
1 - Sold to Rizal
1 - Sold to Shila


IN 03
BIRU/KELABU/KELABU GLP/HITAM
1- Sold


IN 04
BIRu/KELABU TRG/PURPLE/HITAM
1 - Sold to Kak As

IN 05
HIJAU PSG/LUMUT GLP/KRIM/SOFT GREEN
1 -Sold to Ekin JN

IN 06
PUTIH/PEACH/MERAH/HITAM
Sold


IN 07
PEACH LMBUT/PURPLE/OREN/PINK MGGIS
1 - Available
1 - Sold to Kak Aida
1 - Sold to Idah
1 - Sold to Diana
1 - Sold to Ain

IN 08
PEACH GLP/PURPLE/BIRU/PINK MGGIS
1 - Sold to Ct Nuraini


IN 09
HIJAU/PINK/MERAH/HITAM
1 - Sold


IN 10
PEACH/OREN/BIRU/PINK MGGIS
1 - Sold to Liza

IN 11
PEACH/PURPLE/PINK LMBUT/PINK MGGIS
1 -Sold to Bad


IN 12
PEACH/OREN/PEACH LMBUT/PINK MGGIS
1 - Sold


IN 13
PEACH/PURPLE/OREN/PINK MGGIS
1 - Sold to Idah

No comments: